Що таке СРА в арбітражі?
СРА (Cost Per Action) модель оплати, за якої арбітражник отримує дохід за певні дії відвідувачів на сайті. CPL (Cost Per Lead) — оплата веб-майстру за лід або потрібну інформацію про користувача.
CPA-маркетинг, або «партнерський маркетинг», дозволяє отримувати трафік через партнерську мережу та платити лише за конверсії. Залученням лідів займаються виконавці: так звані веб-майстри та арбітражники.
Відповідно принцип оплати цього фахівця — cost per action — оплата за дію. Скорочено їх називають CPA-фахівцями або арбітражниками (від слова «арбітраж» – Перевірка трафіку). CPA-Мережі – це посередники, які дають можливість платформам та рекламодавцям співпрацювати без прямого пошуку один одного.
Cost Per Action (CPA) (з англ. – "Ціна за дію") – Модель оплати інтернет-реклами, за якої оплачуються лише певні дії користувачів на сайті рекламодавця.