Українцям

Авторитет що робити

admin

Як завоювати авторитет у колег і начальства

  1. Будьте чуйними У роботі та особистому спілкуванні не відвертайтеся від людей та їхніх прохань. …
  2. Генеруйте ідеї Ви взагалі не маєте відношення до поточного проєкту, але знаєте, як оптимізувати роботу? …
  3. Будьте акуратні …
  4. Не обманюйте …
  5. Зберігайте позитив …
  6. Залишайтеся професіоналом …
  7. Читайте також

Збережена копія

Авторитет полягає у визнанні за суб’єктом (носієм) визначних досягнень, знань, умінь, навичок, здібностей, його особливого становища в суспільстві, їхньої значущості для людства, для того чи іншого об’єкта, сфери соціального життя, науки, та базованому на цьому ненасильницькому впливі його носія на той чи інший об’єкт, а також у …

14 факторів, від яких залежить авторитет керівника у підлеглих

  1. Управлінські рішення керівника Своєчасність рішення. …
  2. Реакція на провали та успіхи …
  3. Особистий приклад …
  4. Пафос і лукавство …
  5. Улюбленці …
  6. Санітарна функція …
  7. Вирішення ситуацій по суті, а не за формою …
  8. Особисті цінності та якості

Збережена копія