Що є елементами Айдентики?
Якщо говорити простою мовою, айдентика – це все те, що допомагає зробити бренд упізнаваним. Вона складається з логотипу, фірмового стилю, брендбука, візиток, навіть аватарки у соціальних мережах тощо. д.Sep 1, 2020
Назва, логотипи, шрифти, фірмові кольори, форма упаковки, оформлення документів, сайту, автомобілів чи одягу – все це елементи айдентики. Завдяки їм споживач за секунду відрізнить банку Coca-Cola від Pepsi або кур'єра «Яндекс.
Айдентика — це комплекс елементів, що формують відмінний та цілісний образ бренду: шрифтів, кольорів, форм, слів та смислів, які використовуються у всьому візуалі компанії та на всіх каналах комунікації з аудиторією (на сайті, візитках, e-mail-розсилці та будь-якому іншому ресурсі ).
Фірмові бланки, візитки, оформлення вивіски чи інтер'єру, які передають особливий настрій, атмосферу компанії – це все вона, айдентика. За допомогою візуальних образів компанія доносить до споживача свою філософію, і це є основною метою корпоративного стилю.